عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
بازدید : 202
نویسنده : امیر امرائي

برترين سوالهاي علمي بي پاسخ در جهان
موتور اصلی که تولید ارگانیسمها و موجودات پیچیده را به عهده دارد و همچنین به عنوان یکی از برترین تئوری های علمی شناخته می شود. اما آیا تکامل بر اساس انتخاب طبیعی تنها توضیح برای شکل گیری ارگانیسمهای پیچیده است؟ به گفته ماسیمو پیگلیوجی از بخش اکولوژی و تکامل دانشگاه استونی بروک در نیویورک، این سئوال یکی از برترین رازهای کنونی علم به شمار می رود. آیا تکامل تنها تحت تاثیر انتخاب طبیعی قرار دارد یا خصوصیات دیگری نیز در شکل گیری آن دخیل هستند؟

در درون یک زلزله چه رخ می دهد :  قرارگیری چنین سئوالی در لیست رازهای علمی جهان کمی دور از ذهن به نظر می آید. اما واقعیت این است که انسان تا کنون اطلاعات دقیقی از آنچه در اعماق سیاره زادگاهش در حال وقوع است، ندارد. متخصصان می توانند با دقتی بالا مکان آغاز و نوع گسلی که در آغاز زلزله شرکت داشته است را تعیین کنند. حتی امکان پیش بینی مدت پس لرزه ها نیز وجود دارد. اما تا کنون به صورت قطعی آنچه در هنگام زلزله در حال وقوع است مشخص نشده است. طبیعت و نیروهای طبیعی که گسلها را حفظ کرده و سپس آنها را رها می کنند، همچنان ناشناخته باقی مانده اند.
تام هیتون زمین شناس دانشگاه کلتک معتقد است مشکل لغزش اصطکاکی در زلزله ها یکی از اصلی ترین مشکلات موجود در علوم زمینی است و اکنون به یکی از بزرگترینها رازها در اصول فیزیکی زلزله تبدیل شده است.
من کیستم :  طبیعت خودآگاهی از گذشته های دور روانشناسان و دانشمندان شناختی را پریشان و سردرگم کرده بود. جوزف دیلاکس عصب شناس دانشگاه نیویورک معتقد است در حالیکه انسان بر این باور است که عاملی مستقل به حساب می آید، اینگونه نیست. تمامی اعمال انسان تحت تاثیر فرایندی ناخودآگاه و محیطی قرار دارد. درک چگونگی تصمیم گیری هشیارانه، داشتن ذهنی مستقل و شخصی، روح و ... از عواملی هستند که پاسخ آنها بیش از چندین دهه از انسان فاصله دارند. اینگونه به نظر می رسد که بشر زمان زیادی را برای پاسخ دادن به حیاتی ترین سئوال زندگی خود نیاز خواهد داشت.
زندگی چگونه بر روی زمین شکل گرفته است: شواهد اولیه نشان می دهد حیات اولیه میکروبها در زمین به بیش از سه بیلیون سال پیش باز می گردد و هیچکس از چگونگی آغاز آن آگاه نیست. ایده های مختلفی مانند واکنشهای شیمیایی زنجیره ای در بستر دریاها وجود دارند. دیانا نورتآپ از بیولوژیستهای دانشگاه نیومکزیکو معتقد است تئوری های زیادی درباره منشا حیات ارائه شده است که اثبات و یا رد آنها بسیار سخت و پیچیده خواهد بود.
مغز انسان چگونه عمل می کند:  برخی بر این باورند که تسلط کاملی بر پاسخ علمی این سئوال ایجاد شده است. در واقع نمی توان انکار کرد که نسبت به دهه های گذشته اطلاعات بسیار بیشتری از عملکرد مغز در اختیار انسان قرار گرفته است اما با وجود بیلیونها نرون عصبی که هریک از هزاران اتصال برخوردارند نمی توان گفت که انسان درباره عملکرد مغز به قطعیت رسیده است.
به گزارش مهر، اسکات هیوتل از مرکز علوم عصب شناختی در دانشگاه داک در باره این موضوع می گوید: انسان بر این باور است که مغز را به طور کامل درک کرده است یا حداقل هر فرد با توجه به تجربیاتی که داشته مغز خود را درک کرده است. اما تجربیات شخصی هر انسان، راهنمای بسیار ضعیفی برای کشف عملکرد کامل مغز به شمار می رود. سئوالات زیادی از جمله چگونگی مطالعه، چگونگی تشکیل شبکه های نرونی، چگونگی یادگیری، به خاطر سپردن، عشق ورزیدن، شنیدن، حرکت کردن و یا هر عمل دیگری درباره مغز انسان بی پاسخ باقی مانده است. درصورتی که بتوان مغز را درک کرد، انسان خواهد توانست تمامی ظرفیتها و محدودیتهای فکری، احساسی، استدلالی، عشق و تمامی جنبه های حیات را درک کند.
بقیه جهان کجاست :  دانشمندان پاسخ این سئوال را با توجه به پدیده های مرموز ماده و انرژی تاریک، بخش تاریک جهان می نامند. در واقع تنها تمامی گونه های ماده و انرژی که تا کنون در جهان یافته شده اند، تنها چهار درصد از کل ماده و انرژی واقعی و موجود جهان را تشکیل می دهند. میزانی که با هیچ برابری می کند. 96 درصد باقی مانده همچنان ناشناخته اند و دانشمندان برای یافتن آن به دورترین نقاط فضا و عمیق ترین نقاط زمین روی آورده اند.
عامل گرانش چیست:  شاید گمان برود که جاذبه زمین کاملا درک شده و هیچ نکته مرموزی ندارد زیرا نیوتون آن را در زمانهای بسیار گذشته کشف کرده است. نیروی گرانش یکی از ضعیفترین نیروهایی است که تا کنون در جهان شناسایی شده و در حالت استاندارد فیزیکی هیچ توضیحی برای چگونگی عملکرد آن وجود ندارد. نظریه پردازان معتقدند شاید این نیرو در اثر ذرات بی حجم و کوچکی به نام گراویتونها که در میدانهای گرانشی جریان دارند، شکل گرفته است.
مارک جکسون، یکی از نظریه پردازان فیزیک در لابراتوار فرمی درایلینویز معتقد است گرانش از آنچه در حالت استاندارد فیزیک توضیح داده می شود، کاملا متفاوت است. زمانی که درباره تعاملات کوچک گرانشی محاسباتی انجام می گیرد جوابهای غیر عقلانی به دست می آید و می توان گفت علم ریاضی در توضیح این مسائل کاملا ناتوان است.
آیا نظریه ای برای توضیح همه چیز وجود دارد :  فیزیکدانان از مدلهای استاندارد خوبی برخوردارند که می توانند جهان هستی را به صورت ذراتی ترسیم کند تا به این وسیله بتوان کوچکترین جرم و ماده موجود در جهان را از مغناطیس گرفته تا اتم توضیح داد. مدلهای استاندارد فیزیکی ذرات را نقاطی بسیار خرد می پندارند که اکثر آنها حامل نیروهای بنیانی هستند. دو مشکل بزرگی که این مدلها در پی دارند عدم توانایی توضیح گرانش و نامفهوم شدن در توضیح نیروهای بزرگ است. درصورتی که نظریه ای با توانایی توضیح انرژی های خارق العاده جهان اولیه به وجود آید که بسیاری ارائه چنین نظریه ای را غیر ممکن می دانند می توان گفت تئوری جهانی فیزیک به واقعیت پیوسته است.
آیا حیات بیگانگان واقعیت دارد: حیات همه جا، حداقل در سیاره زمین حضور دارد. در این صورت بسط دادن آن در تمامی جهان امری منطقی به نظر می رسد. با این حال نمونه ها و مطالعات انجام گرفته تنها در محدوده زمینی بوده است و به همین دلیل بسیار کوچک به شمار می روند. انسان اکنون آگاه است که عناصر حیات به صورت وسیعی پراکنده شده است و منظومه خورشیدی مشابه منظومه خورشیدی زمین وجود دارد.
جیل تارتر مدیر مرکز تحقیقات SETI در کالیفرنیا معتقد است انسان از تخیلات مملو و ساخته شده است، پس حداقل می توان تصور کرد که حیات دیگری نیز دور از چشمان انسان وجود دارد. به گفته فرانک ویلژک، برنده جایزه نوبل موسسه ام آی تی، نوع بشر از میان 4.5 بیلیون سال تاریخ شکل گیری زمین تنها طی 200 سال گذشته به تمدن علمی تکنولوژیکی دست یافته است. بر این اساس می توان انتظار داشت تمدنهای علمی و تکنولوژیکی زیادی وجود داشته باشند که به میلیونها و شاید بیلیونها سال زمان برای توسعه یافتن نیاز خواهند داشت.
جهان چگونه آغاز شد:  مهمترین، اصلی ترین، مرموزترین و قدیمی ترین سئوال بی پاسخ در میان انسانها است که تمامی اسرار دیگر جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است. برخی نظریه ها اعلام کرده اند که جهان در حدود 13.7 بیلیون سال پیش و پس از پدیده ای به نام انفجار بزرگ آغاز شده است. پس از این انفجار همه چیز در مدت کوتاهی شکل گرفت و در کمتر از یک چشم به هم زدن تحت تاثیر پدیده ای به نام تورم کیهانی، ابعاد کیهانی به خود گرفت. تئوری تورم کیهانی از ایده های بسیار قدرتمندی است که تا کنون امکان اثبات و بررسی شکل گیری آن به وجود نیامده است. تا زمان بی جواب باقی ماندن چنین سئوالی در علم محدود بشر، هیچ یک از دیگر سئوالها نیز مجالی برای یافته شدن و کشف شدن پیدا نخواهند کرد.


تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
بازدید : 193
نویسنده : امیر امرائي

نکته های طلایی برای خرید تلویزیون های LED

امروزه تلویزیون های " LED " به نسل پیشروی تلویزیون های موجود در بازار جهانی تبدیل شده اند و بازار فروش تلویزیون در داخل کشور ما نیز متاثر از بازار جهانی با حجم زیادی از تلویزیون های " LED " از شرکتهای مختلف رو به رو شده است.
زمانی که شما به یک مغازه فروش لوازم صوتی و تصویری وارد می شوید با تعداد زیادی از مدلهای تلویزیون در اشکال و اندازه های مختلف و با توانایی های مختلف رو به رو می شوید که تصمیم گیری برای شما بسیار سخت خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکاتی کلی برای خرید یک تلویزیون " LED " مناسب و آزمایشاتی که می توانید در مغازه برای اطمینان از کیفیت تلویزیون انجام دهید ٱشنا کنیم.

ـ یکی از اولین نکات در زمان خرید این است که باید به خروجی ویدئویی تلویزیون و کیفیت پخش تصاویر آن بر حسب پیکسل دقت کنید. داشت یک خروجی " HDMI " و کیفیت پخش 1080 پیکسل یکی از نکات مهم در زمینه این تلویزیون ها است. فراموش نکیند که این وضوح یکی از بهترین وضوح ها برای این گونه از تلویزیون ها است.

ـ در زمان خرید به خاطر داشته باشید که نور موجود در فروشگاه های فروشنده با نور موجود در منزل شما متفاوت است. فراموش نکنید که تلویزیون های " LED "در محیطهای تاریکتر از کارایی بهتری برخوردار هستند. پس اگر میزان نور در منزل شما از میزان موجود در مغازه بیشتر است بدانید که تصویر دریافتی در منزل شما بی کیفیت تر از تصویر دریافتی در فروشگاه است.

ـ تلویزیون ها دارای حالتهای پخش مختلف برای شرایط متفاوت است . پخش خانگی ، پخش سینمایی از جمله این حالات است. اگر بتوانید تلویزیون خود را بر روی حالت پخش سینمایی با حالت " THX " می توانید یکی از بهترین کیفیت تصویرها را داشته باشید.

ـ در زمان خرید به میزان نور منتشره از سیستم خود دقت کنید و امتحان کنید که آیا در زمانی که سیستم در حال فعالیت است می توانید تصویر خود را در درون صفحه نمایش ببینید یا خیر.

ـ در صورت امکان یک حلقه " DVD " یا کلیپهایی با کیفیت از فیلم هایی که با آن آشنا هسیتید را به همراه خود ببرید و از فروشنده بخواهید که به شما اجازه دهد تا این تصاویر را در تلویزیون تماشا کنید. این اقدام به شما کمک می کند تا حدودی به کیفیت تلویزیون پی ببرید. ـ سعی کنید در زمانی که تلویزیون در حال پخش است در اطراف آن شروع به حرکت کنید و در زوایایی مختلف ایستاده و کیفیت تصویر را چک کنید. با این تمرین شما متوجه خواهید شد که با توجه به ابعاد اتاق مورد نظر خود در منزل بایستی در کجا نشسته و تلویزیون تماشا کنید.


:: موضوعات مرتبط: LED , ,
تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
بازدید : 182
نویسنده : امیر امرائي

علت چشمک زدن ستاره ها در آسمان چیست؟

ما در آسمان ستاره های زیادی میبینیم که برخی از آنها چشمک میزنند، علت این امر که این ستاره ها چشمک میزنند چیست؟

نور ستاره‌ها هنگام گذر از درون جو زمین دچار اعوجاج می‌شود. همین اعوجاج است که باعث می‌شود تا ستاره‌ها از دید ما چشمک‌زن به نظر آیند. زمانی که پرتوهای نوری ستاره‌ها وارد تلسکوپ می‌شود این اعوجاج تشدید می‌شود، سیستم اپتیک سازگار با کمک آینه‌ای قابل حرکت به تصحیح این اعوجاجات می‌پردازد.
البته نظریه ی دیگری هم هست كه میگوید این امر به علت وجود گازهای در فضا و اطراف ستارگان و مسیر نوری آنهاست.


:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
بازدید : 200
نویسنده : امیر امرائي

سیـر تکامـل تلفـن همـراه از سـال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۲


تلفن همراه به عنوان وسیله ای که تاثیر زیادی در ایجاد روابط میان دارندگان این گجت دارد، تبدیل به بخش مهمی از زندگی روزانه ما شده است و از کوچک و بزرگ همه دارای یک تلفن همراه هستند. گوشی های امروزی نسبت به گوشی هایی که در اوایل وارد بازار شده بودند بسیار متفاوت بوده و در حال حاضر شما با داشتن گوشی هایی که تبدیل به اسمارت فون شده اند نه تنها از گوشی هایی که اوایل وارد بازار شده اند استفاده نخواهید کرد بلکه سراغی از آنها هم نخواهید گرفت.

با ورود فناوری های جدید تغییرات زیادی نیز در تلفن همراه بوجود آمد و گوشی های آجری که در اولین ورود خود به دنیای ارتباطی انسانها در سال ۱۹۹۵ ایجاد شدند تبدیل به اسمارت فون های زیبا و چشم نواز شدند که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه سفری به اولین گوشی های تولید شده با فناوری walkie-talkie تا گوشی های اسمارت فون امروزی خواهیم داشت.


تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
بازدید : 156
نویسنده : امیر امرائي

۱۰ نکته مهم برای <a href="http://tehrankids.com" _fcksavedurl="http://tehrankids.com" >افزایش</a> سرعت، کارآیی و طول عمر <a href="http://tehrankids.com/android/" _fcksavedurl="http://tehrankids.com/android/" title="اندروید Android">گوشی</a> های <a href="http://tehrankids.com" _fcksavedurl="http://tehrankids.com" >موبایل</a>

سخت افزار گوشی های موبایل بسیار ظریف و حساس است و در صورت عدم توجه به آن ها به سادگی خراب می شوند و مشکل پیدا می کنند و باعث می شود که قسمت نرم افزاری گوشی هم مشکل پیدا کند.

۱- هیچگاه از لایو والپیپرها برای پس زمینه استفاده نکنید زیرا در آن صورت پردازنده گوشی (هر چند قدرتمند) مجبور می شود به صورت مداوم کار کند و همین باعث فرسودگی زود هنگام و کاهش سرعت عمل گوشی می شود.

۲- به طور مداوم و با فاصله زمانی کم بازی ها و برنامه های سنگین را روی گوشی خود اجرا نکیند و به آن فرصت استراحت بدهید.

۳- هر دو هفته یکبار یا هر ده روز یکبار یک بازی و یا برنامه سنگین را روی گوشی خود به مدت حدود ۲۰-۱۵- ۱۰ دقیقه اجرا کنید تا موبایل در حداکثر فشار باشد. این کار باعث می شود پردازنده گوشی شما تنبل بار نیاید!

۴- گوشی خود را لای پنبه نگه ندارید! (منظورم از نظر نرم افزاری است) یعنی اینکه آن را تحت فشار بگذارید. البته فقط گاهی این کار را بکنید.

۵- هنگامی که شارژ باطری کم است (مثلاً ۶%)، با آن کارهای سنگین انجام ندهید و از اجرای بازی یا نرم افزارهای سنگین یا روشن کردن دوربین خودداری کنید.

۶- موبایلتان را مدت زمان زیادی روی یک حالت ثابت مثلاً روی یک عکس، روشن قرار ندهید. چون باعث آسیب دیدن صفحه نمایش می شود.

۷- حتی الامکان از تماس گوشی موبایل با وسایل فلزی و مغناطیسی و کارت های هوشمند جلوگیری کنید.

۸- موبایلتان را مدت زمان زیادی در مقابل نور خورشید قرار ندهید زیرا باعث آسیب دیدن صفحه نمایش خواهد شد.

۹- حافظه با ارزش گوشی را با نصب برنامه هایی که برایتان کاربرد آن چنانی ندارد و ضروری نیست اشغال نکنید. این مورد در مورد SMS ها هم صدق می کند. SMS هایی را که به دردتان نمی خورد را حذف کنید.

۱۰- حافظه Cash گوشی خود را مدیریت کنید و موارد اضافی را از روی آن پاک کنید.

تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
بازدید : 306
نویسنده : امیر امرائي

7 روش پنهان كردن هويت در اينترنت

آیا به این فكر كرده‌اید هویت شما در اینترنت چگونه است؟ یا این كه اطلاعات شخصی‌تان كه در سایت‌های مختلف ثبت شده دقیق بوده یا تنها اطلاعاتی درهم و بدون اساس است؟ اهمیت این سوال‌ها به این دلیل است كه اگر اطلاعات‌تان به صورت كامل در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، ممكن است عواقب بسیار سختی برایتان به همراه داشته باشد.
به همین دلیل و به منظور جلوگیری از این اتفاقات لازم است شما هویت حقیقی‌تان را در فضای اینترنت پنهان كنید.

در همین خصوص در اینجا به روش‌های پنهان كردن اطلاعات دقیق‌تان می‌پردازیم.
1. پاك كردن اطلاعات شخصی در سایت‌ها:
هیچ راهی برای پاك كردن اطلاعات عمومی موجود در اینترنت وجود ندارد. برای نمونه محتویات دفتر تلفن‌های عمومی كه شامل اطلاعات مربوط به كاربران است، همگی در اینترنت موجود است. بااین حال اگر از عضویت در سایت‌هایی چون facebook، Twitter، MySpace و Linkedln خسته شده‌اید، می‌توانید با كمك Suicide Mashin Web2/0 وارد هر یك از این سایت‌ها شده و تمام اطلاعات شخصی‌تان را به طور كامل پاك كنید.

2. بستن راه‌های ردیابی اطلاعات:
همه ما با قابلیت‌هایی به نام بلاك كردن آشنا هستیم. كمپانی Abine دارای نرم‌افزاری است كه تمام افرادی را كه شما در اینترنت ردیابی می‌كنند، شناسایی كرده و هنگامی كه این افراد می‌خواهند اطلاعات موجود در رایانه‌تان را بدزدند، راه آنها را مسدود می‌كند. البته این راه حل نمی‌تواند برای اطلاعاتی كه در حال حاضر در فضای اینترنت وجود دارد، امنیتی ایجاد كند، فقط جلوی انتشار بقیه اطلاعات خصوصی‌تان را می‌گیرد.

3. استفاده از سرویس پاكسازی اطلاعات:
اگر هدف اصلی شما پاكسازی تمام اطلاعاتی است كه درباره شما بوده و در اینترنت قرار می‌گیرد، كمپانی Abine دارای سرویس دیگری به نام DeleteMe است. برای استفاده از این سرویس ابتدا لازم است شما در این سایت عضو شده تا كمپانی به طور خودكار تمام اطلاعات شخصی شما را كه سایت‌های جمع‌آوری اطلاعات از طریق اینترنت گردآوری كرده‌اند، پاك كند. البته توجه داشته باشید كه این سرویس توانایی پاكسازی اطلاعات شخصی شما را به طور كامل ندارد و تنها می‌تواند سایت‌هایی را كه در فهرست مربوط به سایت‌های گردآورنده اطلاعات شخصی قرار دارند شناسایی كند.
همین موضوع باعث می‌شود شما با احتیاط بیشتری در مواجهه با دیگر سایت‌ها عمل كنید تا به هیچ عنوان اطلاعات‌تان در اختیار سایت‌های اینچنینی قرار نگیرد.
برای این كه این سرویس بتواند به شما خدمات ارائه كند لازم است شما مشخص كنید علاقه دارید كدام یك از آدرس‌هایتان پاك شود؛ چرا كه شما نمی‌توانید تمام آدرس‌های مربوط به خودتان را به طور كامل پاك كنید.

4. پنهان كردن IP آدرس‌هایتان:
در حقیقت برنامه‌هایی طراحی شده است كه می‌تواند IP آدرس‌ها را به طور كامل تغییر دهد؛ به طور مثال برنامه‌ای چون Virtual World Computing's Cocoon هویت حقیقی شما را استتار كرده و آدرس شما را به عنوان یك Cocoon نمایش می‌دهد. Cocoon به شكل یك فیلترشكن هوشمند عمل می‌كند، یعنی اگر شما از طریق این برنامه به اینترنت متصل شوید، تنها آدرس‌هایی كه Cocoon بخواهد نمایش داده می‌شود و آدرس‌های حقیقی شما به طور كامل پوشانده خواهد شد.
علاوه بر اینها نرم‌افزار فوق تمام cookieها را در صورت تمایل در فهرست مربوط به Cocoon account شما قرار می‌دهد.
براساس ادعای یكی از طراحان این برنامه، Cocoon امكان هرگونه دزدی هویت شما هنگام استفاده از شبكه‌های WiFi را از بین می‌برد. البته این نرم افزار این كار را با كمك رمزگذاری تمام اطلاعات مربوط به شما در مواقع جا به جایی انجام می‌دهد.

5. چشم بسته با terms of service موافقت نكنید:
آنچه دلالان اطلاعات در اینترنت به دست می‌آورند باید از طریق منبعی تامین شود. در خیلی موارد كاربران اینترنت با میل خود این اطلاعات را در اختیار این كمپانی‌ها قرار می‌دهند.
یكی از روش‌هایی كه شما با خواست خودتان اطلاعات را در دسترس دیگران قرار می‌دهید، موافقت با terms of service موجود در سایت‌های مختلف است.
با این كار در حقیقت اطلاعات مربوط به شما به افراد دیگری فروخته می‌شود. در عمل اگر شما زمان بگذارید و پیش از توافق با terms of service آنها را بخوانید، مسلما به هیچ عنوان با چنین درخواست‌هایی موافقت نخواهید كرد. برای نمونه نرم‌افزاری در سایت Facebook طراحی شده كه دارای امكان sync كردن فهرست تلفن‌های موجود در گوشی تلفن همراه‌تان با اسامی دوستان شما در فضای اینترنت است.
چنانچه شما از این قابلیت استفاده كنید، فهرست اسامی و شماره تلفن دوستان‌تان را در اختیار اینترنت قرار خواهید داد كه این كار به خودی خود می‌تواند نتایج بسیار خطرناكی را به همراه داشته باشد.

6. ایجاد هویت‌های متفاوت:
اگر شما نمی‌توانید تمام اطلاعات مربوط به خودتان را از روی اینترنت پاكسازی كنید، بهتر است از راه حل دیگری استفاده كنید. در این روش شما چند هویت متفاوت از خودتان را در اینترنت ایجاد می‌كنید. بهتر است این هویت‌ها تا حد امكان از یكدیگر متفاوت باشد تا به هیچ عنوان كسی نتواند حقیقت اطلاعات مربوط به شما را تشخیص دهد. برای نمونه چند account مختلف در فیس‌بوك ایجاد كنید یا به تمام سایت‌هایی كه فرم‌های مربوط به اطلاعات شخصی‌تان را پر كرده‌اید سر بزنید و برخی اطلاعات شخصی‌تان را تغییر دهید.

7. چیزی را پاك نكنید، بلكه دوباره بنویسید:
هیچ وقت سعی نكنید اطلاعات وارد شده‌تان را پاك كنید. بهتر است مواردی را از اطلاعات قبلی‌تان كم یا به آن اضافه كنید. تمام اطلاعات مربوط به شما به صورت دیجیتال وارد اینترنت می‌شود و توسط یكسری از برنامه‌های كدگذاری كه به طور دائم به دنبال اطلاعات جدید هستند، كنترل می‌شود. این برنامه‌ها به صورتی برنامه‌نویسی شده است كه تمام برنامه‌های پاك شده را ذخیره می‌كند، ولی فایل‌های تدوین شده یا فایل‌هایی را كه اسامی مشابهی دارد روی فایل‌های پیشین ذخیره می‌كند. شكل‌های قبلی فایل‌های تدوین شده برای مدت زمان چند ماه نگهداری می‌شود، ولی در نهایت فایل‌های قبلی به طور كامل پاكسازی خواهد شد.

تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
بازدید : 178
نویسنده : امیر امرائي

 

باتری های معمولی لپ تاپ نیز همانند سایر وسایل الکترونیکی برای خود عمر مشخصی دارند. این باتری ها معمولأ پس از۱ تا ۲ سال کار مداوم ، کارایی اصلی خودشان را از دست میدهند و در نهایت تنها میتوانند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شارژ خود را حفظ کنند.
در صورتی که باتری لپ تاپ شما نیز به این بلا دچار شده است پیش از هر اقدام دیگری دست نگاه دارید و این ترفند واقعأ اعجاب انگیز با روشی اعجاب انگیزتر را بر روی باتری خود را اعمال کنید! چرا که با این کار میتوانید جان دوباره ای به باتری ببخشید و به نوعی آن را احیا کنید ، چرا که مجددأ باتری میتواند ۱ الی ۲ ساعت شارژ خود را نگه دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.
برای اینکار ، روش کار را بدون ترس و واهمه انجام دهید!کافی است باتری را به مدت ۱۴ الی ۱۵ ساعت در داخل فریزر قرار دهید! تا باتری لپ تاپ شما کاملأ فریز شود! سپس باتری را ۳ الی ۴ بار شارژ و دشارژ نمایید.اکنون باتری لپتاپ شما پس از گذراندن یک خواب زمستانی جان تازه ای پیدا کرده است و میتوانید بیش از گذشته برای شما کار کند.
شاید از این عمل تعجب کنید و ارتباطی بین این دو کار نیابید.اما جالب است بدانید که این کار پایه و اساسی کاملأ علمی دارد، چرا که همانطور میدانید به طور کلی در اجسام مختلف به دلیل لرزش طبیعی مولکولها جریان برق به راحتی از آنها عبور نمی کند. این مشکل در اجسام رسانا کمتر است ، زیرا مولکول ها به شکل منظم قرار می گیرند و جریان راحت تر عبور می کند ، اما برای ابر رسانا کردن باید جسم را سرد نمود تا لرزش مولکولها کمتر شود (این لرزش هیچ گاه صفر نخواهد شد ، مگر در صفر مطلق یعنی ۲۷۳- درجه سانتیگراد که البته تا امروز دست نیافتنی باقی مانده است) ، در نتیجه سرعت و کیفیت عبور جریان بهتر خواهد شود. دلیل بهتر کار کردن سی پی یو در درمای پایین نیز همین موضوع است.

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 24 صفحه بعد

مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 83389
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com