عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
بازدید : 193
نویسنده : امیر امرائي

نکته های طلایی برای خرید تلویزیون های LED

امروزه تلویزیون های " LED " به نسل پیشروی تلویزیون های موجود در بازار جهانی تبدیل شده اند و بازار فروش تلویزیون در داخل کشور ما نیز متاثر از بازار جهانی با حجم زیادی از تلویزیون های " LED " از شرکتهای مختلف رو به رو شده است.
زمانی که شما به یک مغازه فروش لوازم صوتی و تصویری وارد می شوید با تعداد زیادی از مدلهای تلویزیون در اشکال و اندازه های مختلف و با توانایی های مختلف رو به رو می شوید که تصمیم گیری برای شما بسیار سخت خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکاتی کلی برای خرید یک تلویزیون " LED " مناسب و آزمایشاتی که می توانید در مغازه برای اطمینان از کیفیت تلویزیون انجام دهید ٱشنا کنیم.

ـ یکی از اولین نکات در زمان خرید این است که باید به خروجی ویدئویی تلویزیون و کیفیت پخش تصاویر آن بر حسب پیکسل دقت کنید. داشت یک خروجی " HDMI " و کیفیت پخش 1080 پیکسل یکی از نکات مهم در زمینه این تلویزیون ها است. فراموش نکیند که این وضوح یکی از بهترین وضوح ها برای این گونه از تلویزیون ها است.

ـ در زمان خرید به خاطر داشته باشید که نور موجود در فروشگاه های فروشنده با نور موجود در منزل شما متفاوت است. فراموش نکنید که تلویزیون های " LED "در محیطهای تاریکتر از کارایی بهتری برخوردار هستند. پس اگر میزان نور در منزل شما از میزان موجود در مغازه بیشتر است بدانید که تصویر دریافتی در منزل شما بی کیفیت تر از تصویر دریافتی در فروشگاه است.

ـ تلویزیون ها دارای حالتهای پخش مختلف برای شرایط متفاوت است . پخش خانگی ، پخش سینمایی از جمله این حالات است. اگر بتوانید تلویزیون خود را بر روی حالت پخش سینمایی با حالت " THX " می توانید یکی از بهترین کیفیت تصویرها را داشته باشید.

ـ در زمان خرید به میزان نور منتشره از سیستم خود دقت کنید و امتحان کنید که آیا در زمانی که سیستم در حال فعالیت است می توانید تصویر خود را در درون صفحه نمایش ببینید یا خیر.

ـ در صورت امکان یک حلقه " DVD " یا کلیپهایی با کیفیت از فیلم هایی که با آن آشنا هسیتید را به همراه خود ببرید و از فروشنده بخواهید که به شما اجازه دهد تا این تصاویر را در تلویزیون تماشا کنید. این اقدام به شما کمک می کند تا حدودی به کیفیت تلویزیون پی ببرید. ـ سعی کنید در زمانی که تلویزیون در حال پخش است در اطراف آن شروع به حرکت کنید و در زوایایی مختلف ایستاده و کیفیت تصویر را چک کنید. با این تمرین شما متوجه خواهید شد که با توجه به ابعاد اتاق مورد نظر خود در منزل بایستی در کجا نشسته و تلویزیون تماشا کنید.


:: موضوعات مرتبط: LED , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 169
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 83376
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com