عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
بازدید : 175
نویسنده : امیر امرائي
دانلود iDownloader - نرم افزاری جدید برای مدیریت دانلود

نرم افزار مفید و بسیار کارآمد iDownloader را می توان جدیدترین نرم افزاری نامید که در زمینه مدیریت دانلود ارائه شده است. نرم افزاری بسیار ساده اما کامل و غنی که با استفاده از آن می توان از نهایت سرعت دانلود فایل ها در دنیای مجازی اینترنت لذت برد و با قابلیت Stop/Resume فایل ها مدیریت کامل هم برروی آن ها داشت. دانلود همزمان فایل های مختلف ، افزایش امنیت در دانلود فایل ها و خصوصی شدن آن ها در این ابزار جدید و همچنین پنلی جداگانه به منظور دانلود ویدئوها از سرویس های آنلاین نظیر Youtube از جمله قابلیت های اصلی iDownloader محسوب می شوند.
امکان زمان بندی عملکردها در بخش دانلود ، استفاده آسان از نرم افزار و همچنین مدیریت ساده تمامی گزینه ها از جمله امکانات کلیدی این ابزار جدید هستند ، البته محیط جذاب اما ساده ای که این ابزار دارد می تواند در کنار قابلیت هایی همچون محدود سازی سرعت دانلود فایل ها و همچنین قفل گذاری برروی فایل ها به منظور ایمن شدن به کاربران در زمینه مدیریت دانلود ها کمک می کنند. این ابزار بسیار سبک می توان دانلود منیجر فوق العاده ای برای شما کاربران عزیز باشد ، پس iDownloader را به شما کاربران پیشنهاد می دهیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iDownloader:
- افزایش سرعت دانلود فایل ها
- محدود سازی سرعت دانلود ها با اختیار کاربر
- دانلود همزمان چند فایل
- هماهنگ و سازگار با مرورگرهای رایج
- پنل جداگانه برای دانلود ویدئوهای آنلاین
- استفاده ساده و آسان از نرم افزار
- امنیت و خصوصی سازی فایل های دانلود شده
- امکان زمان بندی دانلودها در نرم افزار
- سازگار با انواع پروتوکل های موجود در اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 143
نویسنده : امیر امرائي

5 توصيه امنيتی مهم تا نگران هكرها نباشيم!

در سال های اخیر یكی از مشكلات مهم كاربران اینترنت انتشار اطلاعات در سایت های متعلق به شركت های ریز و درشت اینترنتی و سپس افشای این اطلاعات توسط آنها به علل مختلف بوده كه مشكلات زیادی را برای كاربران ایجاد كرده است.
با توجه به ضرورت استفاده از اینترنت برای دسترسی به خدمات مختلف اعم از رفع نیازهای شخصی و كاری، كاربران چاره ای ندارند جز اینكه اطلاعات خود را در برخی از این سایت ها وارد كنند تا بتوانند از خدماتی همچون بانكداری و تجارت الكترونیك، خرید الكترونیك و انجام امور روزمره عمومی بهره ببرند.
اما گاهی مدیران این سایت ها با كاربران صادق نیستند و اطلاعات مشتریان خود را برای كسب سود در اختیار اشخاص و گروه های ثالث می گذارند و گاهی نیز هكرها به این سایت ها هجوم آورده و با سوءاستفاده از ضعف های امنیتی آنها اطلاعات اشخاص را سرقت می كنند.
موسسه Consumer Reports در مورد نحوه حفاظت كاربران از اطلاعات خود در فضای مجازی تحقیقات جالبی را انجام داده است. بر این اساس، كاربران با رعایت دستورالعمل ها و نكاتی ساده می توانند از خود در برابر هكرها و كلاهبرداران اینترنتی حفاظت كنند.

استفاده از خدمات نظارت بر وضعیت كارت اعتباری
به دنبال افزایش سرقت اطلاعات كارت های اعتباری در جهان و همین طور حمله به سایت های بانكداری و تجارت الكترونیك، سرویس هایی برای كنترل حساب های كاربری آنلاین افراد و همین طور چك و كنترل گردش این حساب ها راه اندازی شده اند. این سرویس ها هم توسط بانك ها و در قالب ایمیل و پیامك و هم با استفاده از نرم افزارها و پلاتفورم های مستقل ارائه می شوند.
با توجه به افزایش خطر سرقت اطلاعات شخصی بهتر است این سرویس ها را دست كم نگیرید و حتما از آنها استفاده كنید. اگر خدمات یاد شده در بازه های زمانی محدودی ارائه می شوند بعد از اتمام مدت ارائه آنها حتما سرویس های یاد شده را باز هم فعال كنید. معمولاً بانك ها یا شركت های خدماتی ارائه دهنده این سرویس ها برای كاهش هزینه های خود این سرویس ها را در بازه های زمانی محدودی ارائه می دهند.
در صورتی كه دسترسی به این خدمات با پرداخت پول ممكن باشد، باز هم هزینه استفاده از آنها چندان زیاد نیست. گران ترین نمونه های این خدمات با پرداخت 200 دلار در سال در دسترس هستند و با توجه به خسارات دهها هزار دلاری حاصل از سرقت ها و هك های اینترنتی این مبلغ چندان زیاد به نظر نمی رسد.

كنترل هفتگی حساب های آنلاین
برای جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساب های بانكی و اعتباری و همین طور مقابله با سارقان آنلاین بانكی حداقل هفته‌ای یك بار حساب های آنلاینتان را بررسی و كنترل كنید. اگر هم گردش حساب گسترده ای ندارید با سر زدن به حساب بانكی یا بررسی گردش پول كارت اعتباری می توانید از هرگونه برداشت مشكوك از حساب خود مطلع شوید.
اگر در این زمینه خدمات كمكی توسط بانك یا موسسه اعتباری شما ارائه می شود، حتما از آنها استفاده كنید. اكثر بانك ها در صورت انجام تراكنش های آنلاین یا ورود به سایت های بانكداری الكترونیك از طریق ارسال پیامك یا ایمیل به كاربران در این زمینه اطلاع رسانی می كنند. بهتر است از این خدمات كه معمولاً رایگان هم هستند استفاده كنید تا به محض هرگونه نقل و انتقال مشكوك پول جلوی آن را بگیرید.

حسابتان را در موارد مشكوك، مسدود كنید
اگر نقل و انتقال مشكوك مالی را در سرویس بانكداری آنلاین یا دیگر سرویس های مشابه مشاهده كردید، حسابتان را به سرعت مسدود كرده یا با استفاده از خدماتی كه معمولاً در این سرویس ها وجود دارد دسترسی به خدمات بانكی از طریق اینترنت را از كار بیندازید. همچنین اطلاعات حساب كاربری و به خصوص آدرس ایمیل موجود در آن را برای حفظ امنیت تغییر دهید. چون به احتمال زیاد هكرها بعد از نفوذ به حساب بانكی آنلاین برای هك كردن آدرس ایمیل موجود در آن هم تلاش می كنند و با این كار خسارت بیشتری به شما وارد كرده و به اطلاعات حساس دیگری هم دسترسی پیدا می كنند. ضروری است كه بانك را نیز را به سرعت در جریان قرار دهید.

حملات پیشینگ را جدی بگیرید
این روزها حملات موسوم به پیشینگ به یكی از روش های متداول هكرها برای سرقت اطلاعات بانكی مردم مبدل شده است. این نوع حملات این روزها محدود به كشور خاصی نیست و در كشورهای در حال توسعه و از جمله ایران هم مشاهده می شود.
روش كار بدین صورت است كه هكرها ایمیل هایی با ظاهر كاملا مشابه با ایمیل موسسه مالی و اعتباری یا بانكی كه فرد در آن حساب دارد را برای وی ارسال می كنند. برای فریب مشتری آدرس فرستنده و همین طور طراحی گرافیكی این ایمیل ها شباهت زیادی با ایمیل های رسمی این بانك ها و همین طور ظاهر وب سایت آنها دارد.
معمولا در این ایمیل ها به مشتری هشدار داده شده كه به خاطر افزایش امنیت وی یا به روزرسانی سایت و سرویس های آنلاین بانكی، باید اطلاعات حساب خودش را در صفحه اینترنتی كه لینكش برای وی ارسال شده وارد كند. اما در صورتی كه كاربر فریب خورده و اطلاعات شخصی خود را در این لینك ها وارد كند، در عمل امكان دسترسی به جزییات حساب بانكی خودش را به هكرها داده است. باید توجه داشت كه بانكها اطلاعات حساب بانكی كاربران را در اختیار دارند و برای دسترسی به آنها نیازی به كسب اطلاعات از مشتریان ندارند.
از سوی دیگر باید توجه داشت كه بسیاری از این صفحات اینترنتی ظاهراً مشروع و متعلق به بانكها در عمل آلوده به انواع كرم و بدافزار هستند و كاربر در صورت ورود به آنها هم اطلاعات شخصی خود را در اختیار هكرها گذاشته و هم رایانه اش را به انواع كرم ها و بدافزارهای مخرب آلوده كرده است.

مراقب كلمه عبور باشید
وقتی حساب كاربری آنلاین شما هك می شود یا احساس می كنید در خطر هك شدن هستید و نقل و انتقال مشكوكی رخ داده، حتما كلمه عبورتان را تغییر دهید. حتی اگر مشكلی هم به وجود نیامده هر چند وقت یكبار بد نیست كلمه عبور خودتان را عوض كنید. بهتر است این كار را در مورد رمزهای عبور كارت های بانكی و خودپردازها هم انجام دهید تا قربانی كلاهبرداری های خطرناك نشوید.
باید توجه داشته باشید كه انتخاب كلمات عبور ایمن هم هنر مهمی است كه باید آن را جدی بگیرید. با این حال این مساله در بسیاری از كشورها جدی گرفته نمی شود. بر اساس بررسی های انجام شده در امریكا معمولا كلمات عبور انتخاب شده توسط آمریكایی ها به طور متوسط 6.1 كاراكتر دارد. این در حالی است كه انتخاب حداقل 10 كاراكتر برای كلمات عبور ضروری است.
آمریكایی ها انتخاب كلمات عبور طولانی را آزاردهنده می دانند. جالب آنكه زن ها در این زمینه بی مبالات تر هستند و معمولا تمایلی به انتخاب كلمات عبور طولانی ندارند. نتیجه این بی توجهی هم هك شدن گسترده حساب های بانكی و سرویس های خدماتی آنلاین است كه هر بار به حداقل دهها هزار نفر خسارات گسترده مادی و معنوی وارد می كند.
فراموش كردن كلمات عبور یا انقضای آنها یكی دیگر از مشكلات متداول در میان كاربران اینترنت است. بر اساس همین بررسی متداول ترین مشكل كاربران آمریكایی در زمینه استفاده از كلمات عبور كه در 80 درصد موارد رخ می دهد فراموش كردن كلمات عبور یا منقضی شدن آنهاست.

همین تحقیق نشان می دهد متداول ترین كلمه عبور مورد استفاده كاربران 123456 یا 123 است كه این نوع كلمات عبور به سادگی توسط هكرها قابل حدس زدن بوده و به كابوسی برای شركت ها و موسسات خدمات الكترونیك و همین طور موسسات بانكی و مالی و اعتباری هم مبدل شده است.
برای انتخاب كلمات عبور خوب و ایمن توصیه های زیادی را می توان ارائه كرد. اما به طور مختصر و مفید بهتر است نكات زیر را به یاد داشته باشید: از حروف بزرگ و كوچك، اعداد و سمبول ها به طور مختلط و درهم استفاده كنید، كلمه عبورتان حداقل 6 كاراكتر داشته باشد، هرگز از اسم خود، نام خیابان ها، شماره تلفن و دیگر اعداد مشهوری كه به شما مربوط می شوند، استفاده نكنید.
اگر می خواهید كلمه عبور دشواری انتخاب كنید كه قابل حدس زدن نباشد، اما نگران هستید كه ممكن است آن را فراموش كنید می توانید یك عبارت طولانی و قابل به خاطر سپردن را در نظر بگیرید و حروف اول آن را به عنوان كلمه عبور برگزینید. بدین شكل امنیتتان را تضمین كرده اید. همچنین بهتر است این كلمه را با سمبل ها و اعداد دیگری هم تركیب كنید..



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , سوالات , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 141
نویسنده : امیر امرائي

در کمتر از یک ثانیه فیلم HD دانلود کنید!

 

شرکت Virgin Media اعلام کرده است که درپی افزایش تقاضای کاربران برای ارتباط اینترنتی پرسرعت، به زودی پر سرعت ترین پهنای باند جهان را مورد آزمایش قرار خواهد داد.

 

شفاف:شرکت Virgin Media در نظر دارد اینترنتی با سرعت ۱٫۵ گیگابیت در ثانیه را - که بیش از ده برابر پرسرعت‌تر از پرسرعترین سرویس کنونی (۱۰۰ مگابیت در ثانیه) و ۲۴۰ برابر پرسرعت‌تر از میانگین سرعت اینترنت انگلستان است - مورد آزمایش قرار دهد.

این بدان معناست که کاربران می‌‌توانند یک فیلم با کیفیت یا بازی ویدیویی را، به جای ۳ ساعت و چهل دقیقه در ۵۵ ثانیه دانلود کنند.

این شرکت می‌گوید یکی دیگر از مزایای اینترنت ۱٫۵ گیگابیت در ثانیه، افزایش شمار کاربرانی است که به طور همزمان از یک شبکه استفاده می‌کنند.

به گزارش بزرگراه فناوری جان جیمز، مدیر اجرایی شرکت Virgin Media می‌گوید همزمان با افزایش وسایل پرتابلی که به اینترنت وصل می‌شوند، تقاضا برای اینترنت پرسرعت‌تر و همچنین اتصال همزمان کاربران بیشتر به شبکه اینترنت، بیش از پیش احساس می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 141
نویسنده : امیر امرائي

حمله بنیانگذار مایکرو<a href="http://tehrankids.com" _fcksavedurl="http://tehrankids.com" >سافت‌</a> به <a href="http://tehrankids.com/iphone/" _fcksavedurl="http://tehrankids.com/iphone/" title="Iphone آیفون">اپل</a> و گوگل!

 

 

 

 

 

ب

 

نیانگذار میلیاردر شرکت مایکروسافت‌ در سخنانی جدید دو رقیب سرسخت این شرکت را مورد هجوم سخنان تند خود قرار داد.

 

 

مهر: "پائول آلن" یکی از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت‌ در سخنانی به رقبای خود هجوم برده، استیو جابز بنیانگذار شرکت اپل را فردی "خودشیفته" اعلام کرد و دو بنیانگذار شرکت گوگل را مورد تمسخر قرار داد.

 

 

وی پس از اظهار نظر شگفت انگیزش درباره بیل گیتس، اکنون بر روی دو رقیب بزرگ مایکروسافت‌ تمرکز کرده و شرکت گوگل را شریر خطاب کرده است.

 

 

وی در مصاحبه ای با ساندی تایمز، "استیو جابز" رئیس شرکت اپل که اکنون در مرخصی پزشکی به سر می برد را فردی "خودشیفته" نامیده و از سرگئی برین و لری پیج، دو بنیانگذار جوان شرکت گوگل خواسته که تا این اندازه شریرانه رفتار نکنند.

وی در این سخنان اشاره به انتقاداتی دارد که طی پروژه تصویربرداری برای نرم افزار گوگل استریت به شرکت گوگل وارد شده و این شرکت را متهم به جمع آوری اطلاعات شخصی، نام کاربری و رمزهای ورود افراد کرده است.

 

بر اساس گزارش گاردین، وی پیش از این نیز بیل گیتس را فردی زورگو توصیف کرده بود که تلاش داشته وی را از شرکت مایکروسافت‌ اخراج کند. وی در این انتقادات استیو بالمر، رئیس کنونی مایکروسافت‌ را نیز بی نصیب نگذاشته و اعلام کرده وی به همراه گیتس تلاش داشته اند نقش آلن را در مایکروسافت‌ کمرنگ کنند.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 163
نویسنده : امیر امرائي

ادعای عجیب گوگل!

 

گوگل مدعی شده جمع‌آوری اطلاعات را تنها پس از آن انجام داده که مطمئن شده کاربران از این کار رضایت دارند.

 

ایتنا:گوگل که به علت جمع‌آوری و نداری بی‌اجازه اطلاعات کاربران گوشی‌های آندروید مجدداً با انتقادهای گسترده مواجه شده، از این تخلف خود دفاع کرد.

به گزارش ال نت به نقل از سی نت، در یک هفته اخیر مشخص شد که شرکت‌های اپل و گوگل با سوءاستفاده از امکانات گوشی آیفون و همین طور سیستم عامل آندروید اطلاعات مربوط به محل حضور کاربران خود را جمع‌آوری کرده و آنها را برای مقاصد تجاری مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند.

این در حالی است که اقداماتی از این دست نقض حریم شخصی کاربران تلقی می‌شود.

حال گوگل که شهرت و اعتبار خود را در خطر دیده تلاش در توجیه تخلف خود کرده و مدعی شده جمع‌آوری اطلاعات را تنها پس از آن انجام داده که مطمئن شده کاربران از این کار رضایت دارند، ادعایی که به سختی توسط مردم و کارشناسان مستقل قابل باور است.
در همین حال اپل کماکان به سیاست سکوت خبری خود ادامه می‌دهد.

انتشار گسترده اخبار مربوط به تخلف گوگل حتی بر روی قیمت سهام این شرکت هم تاثیر منفی گذاشته و ارزش هر سهم این شرکت در بازار سهام در روز گذشته با ۶۳ سنت کاهش به ۵۲۵.۱۰ دلار رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 185
نویسنده : امیر امرائي

کليد F1 را فشار ندهيد!

  

 

مايكروسافت‌ درباره آسيب‌پذيري جديدي كه ممكن است توسط هكرها براي نصب ويروس در رايانه قربانيان مورد استفاده قرار بگيرد، به كاربران اينترنت اكسپلورر هشدار داد.

اين حفره امنيتي به شيوه كار VBScript مايكروسافت‌ با فايل‌هاي كمكي ويندوز در اينترنت اكسپلورر مربوط است اما براي اجرا شدن حمله، كاربر قرباني بايد كليد F1 را فشار دهد. طبق اعلام مايكروسافت‌، تحليل‌هاي انجام گرفته نشان داده در صورتي كه كاربران اين كليد را فشار ندهند، آسيب‌پذيري مذكور قابل بهره‌برداري نخواهد بود. به دليل نياز به فشردن كليد F1 اجرا شدن اين نوع حمله دشوار دانسته شده اما حملات مبتني بر وب در طي چند سال گذشته منبع عمده انتشار نرم‌افزار مخرب شناخته شده‌اند.

اين حفره جديد كه در ويندوز 2000، ويندوز اكس پي و ويندوز سرور 2003 قابل بهره‌برداري است، توسط يك محقق امنيتي كشف شده كه جزئيات آن را چند روز قبل در اينترنت منتشر كرد.

مايكروسافت‌ اطمينان داد كه اين حفره در هيچ حمله آنلايني مورد بهره‌برداري قرار نگرفته است اما مشخص نكرد اين آسيب پذيري را در دور بعدي به‌روزرساني امنيتي‌اش ترميم مي‌كند يا خير.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 186
نویسنده : امیر امرائي

تئوری دسترسی به جریان برق از هوا
 

 

کمبود منابع انرژی سبب شده که بشر برای تامین آن به هر دری بزند. انرژی خورشیدی، تامین انرژی از امواج دریا و حالا ایده جدید سعی می کند از هوا برق تولید کند. محققان با بررسی فیزیک واکنش های شيميايی دریافتند که از هوای مرطوب نيز می توان به عنوان منبعی غنی از انرژی الکتریسیته نام برد. و دکتر Francesco Galeback از دانشگاه برزيل در مقاله ای یک تئوری دسترسی به جريان برق را از هوای مرطوب ارائه داده است.

   

در جو زمین انرژی الکتریسیته تولید می شود. شما صاعقه های پرقدرت را می بینید که بر همین اساس به وجود می آید. حالا ما داریم سعی می کنیم بفهمیم چگونه می توان این انرژی را توسط ابزارهایی ذخیره کرد. به دنبال آزمایشات یک تيم تحقیقاتی مشخص شد چگونه از برخورد ذرات ریز موجود در فضا نظير سیلیکا و فسفات آلومینویم در مجاورت مولکولهای آب می توان به جريان برق دسترسی پیدا کرد.

 

این ذرات به صورت معلق در هوا یافت می شود اما برای داشتن برق از هوا بایستی عملا به دنبال یافتن راهکاری مناسب باشیم که بتواند با حضور فلزات جمع کننده، برق را از هوا به خانها بیاورد. تصورش را بکنید در اینده چیزی شبیه صفحات خورشیدی داشته باشید که بتواند از هوا برق جمع آوری کند. پی بردن به این نکته می تواند علاوه بر ایجاد منبعی غنی از برق، بشر را در زمينه ایمن سازی بهینه تر برای جلو گیری از برق گرفتگی های ناشی از صاعقه کمک کند.

 

این ایده جالبی است. اما هنوز راه زیادی برای عملی شدن آن باقی مانده است. در صورت تحقق یافتن آن می توانید روی یک منبع جدید رایگان برق حساب کنید و نگران قبض برق فوق العاده گران نباشید.



:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 192
نویسنده : امیر امرائي

ابداع هدفونی هوشمند که می تواند از سیگنالهای مغزی افراد در کنترل کردن برنامه های مختلف محصولات اپل استفاده کند به تدریج نیاز به استفاده از صفحات لمسی را از بین خواهد برد.

 

 

خداحافظی با صفحه های لمسی !

 

از آنجا که انسان از مغزی بزرگ برخوردار است می تواند بر روی سیگنالهای مغز خود بر برای فعال سازی ابزارهای سرپوش الکترونیکی برای به منظور کنترل تجهیزات با استفاده از سیگنالهای مغزی تکیه کند.

 

نمونه جدید این ابزارها "ایکس ویو" (XWave) نام دارد که اولین سطح مشترک امواج مغزی و آی-فن، آی-پاد لمسی و آی-پد به شمار می رود و مشابه یک هدفن بر روی سر گذاشته می شود. با استفاده از این ابزار امکان پایین و بالا رفتن بر روی لیست فایلها و یا انتخاب یک شماره برای برقراری تماس تلفنی با کمک قدرت ذهن وجود ندارد. اما می تواند میزان توجه و تمرکز کاربر خود را در بازی های رایانه ای ردیابی کند.

 

این ابزار از الکترودی برخوردار است که بر روی پیشانی کاربر قرار می گیرد تا بتواند اطلاعات امواج مغزی را خوانده و این سیگنالهای آنالوگ را به سیگنالهای دیجیتال و قابل استفاده تبدیل کند.

 

ایکس ویو به همراه نرم افزارهایی ارائه خواهد شد که شامل تمریناتی برای آماده ساختن و تمرین دادن مغز هستند. تمرینات عملی و عینی شامل تمرین بالا بردن یک توپ بر روی نمایشگر تجهیزات اپل، تغییر رنگ دادن بر اساس میزان آرامش مغز و آموزش دادن مغز برای افزایش دادن محدوده توجه است.

 

به گفته شرکت تولید کننده این ابزار در حال حاضر تعدادی نرم افزار از جمله تعدادی بازی که طی آن کاربران باید با استفاده از امواج مغزی خود اجسامی را کنترل کنند، شدت نور اتاق خود را کنترل کرده و یا بر اساس حالت روحی خود موسیقی را  انتخاب کنند، در دست تکمیل هستند.

بر اساس گزارش گیزمگ، این ابزار از اکتبر سال جاری با قیمت 100 دلار برای پیش فروش ارائه خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 193
نویسنده : امیر امرائي

تفاوت بچه‌هاي اول و دوم خانواده در هوش

محققان آمريکايي دريافتند که بچه هاي اول خانواده از هوش بيشتري نسبت به خواهر و برادر کوچکتر خود برخوردارند اما بچه هاي دوم راحتتر با دنياي بيرون ارتباط برقرار مي کنند.

به گزارش مهر، پژوهشگران دانشگاه آدلفي در لانگ ايلند نيويورک نتايج تحصيلي 90 زوج خواهر و برادري که در دبيرستان ثبت نام کرده بودند و تفاوتهاي شخصيتي 76 زوج خواهر و برادر در همان سن را مورد مطالعه قرار دادند.

نتايج اين تحقيقات نشان داد که فرزندان اول به طور متوسط باهوش تر از برادران و خواهران کوچکتر خود هستند اما فرزندان دوم در کل نمره هاي بهتري در مدرسه کسب مي کنند.

براساس گزارش فاکس نيوز، اين محققان در خصوص دلايل اين نتايج توضيح دادند که فرزندان دوم به خاطر اينکه از تجربيات فرزندان اول استفاده مي کنند، سريعتر ياد مي گيرند.

از ديدگاه خصوصيات احساسي، بچه هاي دوم و تمام بچه هايي که پس از بچه اول متولد مي شوند تاحد چشمگيري در تعاملات اجتماعي خود برونگرا، احساسي و راحت هستند. اين درحالي است که بچه هاي اول بيشتر کمال گرا هستند و بنابراين به سختي در مباحث اجتماعي شرکت مي کنند.



:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , سوالات , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 210
نویسنده : امیر امرائي

كشف شيوه‌ جديد انتشار ويروس در اينترنت

 

شركت امنيتي F-Secure موفق شده به شكل جديد هوشمندانه‌اي از توزيع نرم‌افزار مخرب پي ببرد.

در اين شيوه هكرها PDF آنلاين بي‌ضرري را ايجاد مي‌كنند كه گوگل آن را يافته و به‌عنوان فايل HTML شناسايي و ايندكس مي‌كند و پس از آن هكرها فايل را به يك فايل HTML تغيير مي‌دهند.

بر اساس اين گزارش، احتمالا هكرها فايل مذكور را به‌صورت خودكار بررسي مي‌كنند تا دريابند چه زماني توسط گوگل ايندكس مي‌شود و از آنجا كه گوگل متوجه تغيير يافتن فايل نمي‌شود، براي نخستين بار تهديدي نيافته و لينك مذكور باقي مي‌ماند.

سپس فايل فلش مخربي در فايل HTML جاسازي مي‌شود و لينك‌هاي موجود در آن بازديدكننده را به PDF ديگري هدايت مي‌كنند كه بعدها به يك صفحه وب با فايل فلش مخرب تغيير شكل مي‌يابد. نتيجه نهايي كل اين عمليات كلاهبرداري آنتي‌ويروس ساختگي است.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 531
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 812
بازدید ماه : 812
بازدید کل : 84019
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com