عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 مرداد 1391
بازدید : 175
نویسنده : امیر امرائي

ساعت مچی هوشمند

 

این روزها بستن ساعت مچی برای عده ای بیشتر از روی عادت است تا بر حسب نیاز. اما ایده Metawatch یک ساعت است که در کنار این عادت ها می تواند کاربرد های شخصی زیادی نيز داشته باشد.

 

این ساعت ظاهری زيبا و ظريف دارد و با داشتن صفحه نمايشگری از نوع OLED سبک به نظر می رسد. در کنار امکان دانستن تقویم و زمان می توان از پيامک های ارسالی به گوشی موبایل، ايميل های رسيده به پست الکترونیک و همچنین گزارش آب و هوا و پیغام های توييتر نيز روی آن مطلع شد. حالا برای بسیاری از کارها مجبور نیستید هر بار تلفن را از جیب تان خارج کنید.

 

نحوه برقرای ارتباط اين ساعت مچی با گوشی موبایل و انواع وسایل الکترونیکی جهت اتصال و تبادل اطلاعات از طريق بلوتوث است و استفاده از آن همانند يک اسمارت فون کارایی دارد.

 

البته قرار است توسط کمپانی Fossil نیز اپليکيشن هایی برای این ساعت مچی نوشته شود تا کارايی های بيشتری برای کاربران خود داشته باشد. با توجه به باز بودن پلفترم این تلفن و همچنین امکانات اندروید تقریبا هر کاری را می توانید از طریق اش انجام بدهید. این محصول از 30 ژوئن با قیمت 200$ فروش خود را آغاز خواهد کرد.

 

فکر می کنيد چه اپليکيشنی ممکن است برای یک ساعت مچی نوشته شود؟ شاید در آینده نزدیک این ساعت های مچی به یکی از اجزای جانبی مهم تلفن های هوشمند مان تبدیل بشوند.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
تاریخ : شنبه 14 مرداد 1391
بازدید : 195
نویسنده : امیر امرائي

روبات با احساسی که به جای رایانه کار می کند/ سلام؛ من رتی هستم!

یک شرکت فرانسوی روبات کوچکی را عرضه کرده است که می تواند حرف بزند و با تغییر حرکات چهره، حالات روحی خود را نشان دهد و همچنین همانند یک رایانه عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، "سلام، من رتی هستم." این جمله ای است که یک روبات انسان نمای کوچک منابع باز در فیلم معرفی خود که بر روی سایت "یو تیوب" گذاشته شده برنامه خود را آغاز می کند.

این روبات که شباهت بسیاری به موجودات فضایی دارد محصول شرکت فرانسوی "روبوپک" است.

"رتی" که یک روبات رومیزی است می تواند سر، گوشها، چانه و چشمهای خود را حرکت دهد. با این حرکات، رتی قادر است تغییرت احساسی خود را با چهره نشان دهد. همچنین برپایه خلق و خوی این روبات، گونه های آن به رنگ قرمز و آبی در می آید.

در چشمهای این روبات دو وبکم قرار دارد که می توانند به طور مستقیم تصاویر را برای پخش به روی نمایشگر انتقال دهند. به این ترتیب، "رتی" به یک سیستم رایانه ای حضور از راه دور تبدیل می شود.

درحقیقت این روبات می تواند با استفاده از شتاب سنجهای یکپارچه ای که برای حرکت دادن چشمها و سر کاربرد دارند فیلمها را روی "آی- پد" و "آی- فن" پخش کند و به راحتی در فضای دستگاههای اپل کنترلهای لازم را انجام دهد.

"رتی" یک "رایانه" مجهز به پردازشگر "اتم دو هسته ای" 1.8 گیگاهرتزی، یک کارت گرافیک NVIDIA Ion 2، دیسک سخت 500 گیگابایتی، اتصالات وای- فای، اترنت، "یو. اس. بی" و پورت HDMI است.

این رویات- رایانه همچنین دارای یک پخش کننده "بلو- ری" و یک سیستم عامل Ubuntu لینوکس است.

برنامه ریزی این روبات را یک نرم افزار تداخلی شبیه به برنامه ویرایش فیلم انجام می دهد.

برای حرف زدن این روبات کافی است که متنهای مورد نظر را بر روی نرم افزار "ویرایشگر" نوشت. سپس یک نرم افزار "متن به گفتار" می تواند این متون را به یک صدای الکترونیکی تبدیل کند.

"رتی" می تواند به سرعت تمام فایلهای RSS را پخش کند و حتی همانند یک میزبان به دیگران خوشآمد بگوید.

براساس گزارش PI GADGET، هنوز قیمت این روبات- رایانه اعلام نشده است

 

روبات با احساسی که به جای رایانه کار می کند/ سلام؛ من رتی هستم!

 

روبات با احساسی که به جای رایانه کار می کند/ سلام؛ من رتی هستم!



:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
تاریخ : شنبه 14 مرداد 1391
بازدید : 162
نویسنده : امیر امرائي

آیا مایکرو<a href="http://tehrankids.com" _fcksavedurl="http://tehrankids.com" >سافت‌</a> می خواهد <a href="http://tehrankids.com" _fcksavedurl="http://tehrankids.com" >نوکیا</a> را بخرد؟

شایعات جدیدی بر سر زبان ها افتاده که مایکروسافت‌ مشغول مذاکره با نوکیا برای خرید بخش موبایل این شرکت است. بر اساس این صحبت ها هفته آینده قرار است مذاکرات اولیه برای این معامله بزرگ آغاز شود. ‏

البته این صحبت فعلا فقط در حد یک شایعه اولیه است اما اگر حقیقت داشته باشد ممکن است شما از سال دیگر تلفن های مایکروسافت‌ را به جای نوکیا در بازار ببینید. ‏

همکاری این دو شرکت طی چند ماه گذشته و از زمانی که یکی از مدیران ارشد مایکروسافت‌ به سمت مدیرعاملی نوکیا منصوب شد، افزایش چشمگیری داشته است. این دو شرکت بر روی استفاده از سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت‌ به عنوان سیستم عامل اصلی به توافق رسیده اند و حالا هم شایعات جدید از احتمال خریدن بخش موبایل نوکیا توسط مایکروسافت‌ خبر می دهند. باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد. ‏



:: موضوعات مرتبط: پیش بینی , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 187
نویسنده : امیر امرائي

خودرویی ساخت بی.ام.و که می بیند و فکر می کند!

 

نام این فناوری که برای جلوگیری از تصادف طراحی شده از یک سیستم جهت یاب، دوربین، لیزر و تکنولوژی ارتباطی خودرو با خودرو بهره مند است.

خبر آنلاین:شرکت بی.ام.و آلمان که به ایمنی خودروهایش معروف است در صدد استفاده از تکنولوژیی در خودروهای خود می باشد که قادر است مانع حرکت خودروها به خطوط سمت چپی راننده و لاین مقابل شود.

 بر اساس آنچه بی.ام.و اعلام کرده این سیستم به طور اتوماتیک در صورتی که داده به آن وارد شود شروع به کار خواهد کرد. عملکرد مکان یابی خودرو که با سیستم جهت یاب فعالیت می کند زمانی که خودرو به نزدیکی تقاطع می رسد فعال می شود در این زمان یک دوربین فعال شده و خطوط و مکان خودروها را برای دور زدن یا پیچیدن خودرو زیر نظر دارد.

در این هنگام فناوری لیزر از خودرو در برابر ترافیکی که در فاصله 100 متری آن قرار دارد محافظت می کند. در صورتیکه خودرو به حرکت خود حین این خطرات ادامه دهد صدای آژیر این سیستم بلند شده و در صورتیکه اقدامی از جانب راننده صورت نگیرد به طور اتوماتیک ترمز چرخ ها فعال شده و خودرو را متوقف می کند. سیستم ترمز اتوماتیک از سرعت 10 کیلومتر بر ساعت به بالا عمل می کند.

در حالیکه بسیاری از تکنولوژیهای ذکر شده در بالا نظیر دوربین، لیزر و سیستم ترمز اتوماتیک در خودروهای کنونی نیز وجود دارند اما بی.ام.و مدعی است با نصب سیستم مخصوص خود روی خودروها می توان فاصله را از 100 متر به 250 متر رساند که برای خودروهایی که در نقاط کور در حرکت هستند می تواند مفید باشد. برای این اقدام خودرهای به یک وسیله وایرلسی WLAN نیازمند خواهند بود.

این اقدام در راستای برنامه اتحادیه اروپا برای ارتقای ایمنی خودروها در جاده ها در حال تست از سوی شرکت بی.ام.و است و برای اولین بار روی محصولات سری 5 این شرکت نصب خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 199
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Incomedia Website Evolution X5 v9.0 - طراحی سایت در 5 مرحله

امروزه تقریبا بیش از نیمی از کاربران با انواع سایت ها، تکنولوژی ها و انواع زبان های برنامه نویسی که برای استفاده در یک سایت وجود دارد آشنایی دارند. سایت ها به طور کلی به دو شکل پویا و ایستا تقسیم بندی می شوند. البته در این میان هم سایت هایی هستند که بخشی از آن ها داینامیک و بخشی هم ایستا است. سایت های پویا معمولا از زبان های برنامه نویسی اجرایی نظیر PHP ، ASP و ... بهره می برند و معمولا هم توانایی پاسخ گویی به حرکات یک کاربر را دارند اما در مقابل سایت های ایستا تنها یک طراحی خاص هستند و در بیشتر موارد به هیچ گونه پاسخی برای کاربران نخواهند داشت.
برای داشتن هریک از این نوع سایت ها باید آموزش های خاصی دیده شود، برای مثال برای داشتن سایت پویا یا باید از نرم افزارهای آماده استفاده نمود و یا این که پس از دیدن آموزش سایت شخصی را با هریک از زبان های برنامه نویسی طراحی و برنامه نویسی کرد. سایت هایی که به ایستا معروف هستند به مطمئنا ساده تر طراحی می شوند. اکثر کاربران می توانند با نرم افزارهای خاصی این کار را انجام دهند. نرم افزارهای طراحی وب که بسیار هم متعدد هستند و قابلیت های فراوانی هم دارند که حتی بدون یک خط کدنویسی به کاربران این امکان را می دهند تا زیباترین سایت ها را طراحی کنند. حتی در میان همین نرم افزارهای متعدد هم نام های زیادی هستند که قابلیت های کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، برای مثال نرم افزار Incomedia Website Evolution X5 ابزاری فوق العاده قدرتمند و غنی از امکانات کلیدی برای طراحی یک سایت جذاب و نیمه پویا به زیباترین شکل ممکن بدون حتی یک خط کدنویسی به هرزبانی به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا تمامی بخش های مختلف آن به صورت Wizard  می باشد در 5 مرحله ساده یک سایت را آماده استفاده می نماید ، اما در هریک از این مراحل می توان سایت را کاملا شخصی و با طراحی دلخواه مورد بازبینی نهایی قرار داد. Incomedia Website Evolution X5 قابلیت های جالب و البته مهمی دارد که شاید این امکانات برای این دسته نرم افزارها بی نظیر باشد. برای مثال به سادگی می توان فیدخوان RSS برای سایت ایجاد نمود و یا اینکه یک جست و جوگر داخلی برای سایت تعبیه نمود؛ ساخت فرم های ارتباط با ما بدون حتی یک خط کدنویسی ، قابلیت برقراری ارتباط با انواع سیستم های پولی و ارسال و پرداخت و بسیاری قابلیت های دیگر که مطمئنا می توانند هرکاربری را برای داشتن یک سایت نیمه پویا کمک کنند. دیگر قابلیت هایی که در بیشتر نرم افزارهای طراحی وب نظیر قرار دادن عکس ها وجداول ، مدیریت عکس ها و ساخت آلبوم های تحت وب ، وجود ده ها طرح آماده و CSS ها برای داشتن ایده در طراحی صفحات ، قابلیت طراحی صفحاتی برای کاربران خاص با امکان استفاده از نام کاربری و رمز عبور خصوصی ، قابلیت ارسال مستقیم به سرورهای FTP و ... نیز در این نرم افزار قدرتمند گنجانده شده است. این نرم افزار محیط کاربری بسیار جذابی هم دارد که در آن به هیچ وجه نمی توان صفحه ای برای کدنویسی یافت و همین عامل باعث می شود تا هرکاربری چه حرفه ای و چه مبتدی به سادگی بتواند با داشتن کمی حوصله و خلاقیت سایتی زیبا را طراحی و آماده استفاده قرار دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Incomedia Website Evolution X5:
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- عدم نیاز به حتی یک خط کدنویسی
- داشتن ده ها طرح آماده و انواعی از طرح های CSS
- قابلیت طراحی فرم های ارتباط با ما با داشتن Anti-Spam
- ساخت و طراحی یک سایت تنها در 5 مرحله کلی
- امکان ارسال مستقیم به سرورهای FTP
- ارتباط با انواع سیستم های پولی
- امکان طراحی یک فروشگاه اینترنتی ساده
- سازگار با زبان های مختلف
- امکان فشرده سازی تصاویر
- قابلیت استفاده از تمامی Object ها نظیر فایل های صوتی و تصویری ، جداول ، تصاویر و ... در یک صفحه وب
- سازگاری کامل با Youtube.com
- امکان طراحی جست و جوگر داخلی برای سایت
- قابلیت ساخت صفحه ای خصوصی برای کاربران خاص با نام کاربری و رمز عبور
- امکان قراردادن فیدخوان RSS
- پشتيباني از همه نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 168
نویسنده : امیر امرائي

کفش‌هایی برای نابینایان
تا به حال برای با اطمینان قدم زدن در کوچه و خیابان نیاز به چشم‌های سالم داشتیم اما حالا محققی به نام Anirudh Sharma که در آزمایشگاه Hewlett – Packard کار می‌کند کفش‌هایی را ساخته که مجهز به سنسورها و عمل گری هدایتی می‌باشد که لرزش‌های خاصی را به کف آن منتقل می‌کنند. این سیگنال‌ها می‌توانند باعث ارسال فرمان‌های حرکتی جلو، عقب، راست و چپ شوند و صاحب خود را با کمی کمک از GPS و Google Maps به یک راه امن هدایت کنند سازنده‌ی این کفش‌ها امیدوار است روزی این کفش‌ها بتوانند جای عصای سفید نابینایان را بگیرد



:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 178
نویسنده : امیر امرائي

با این ترفندها با دزدهای اینترنتی مقابله کنید

 

باید بدانید چگونه با تهدیدات سایبری و دزدهای امنیت مقابله کنید، پیغام‌های آلوده به تروجان را از بین ببرید و از دزدیده شدن اطلاعات کاربری خود جلوگیری کنید.

 

 آنتی‌ویروس‌ و فایروال به تنهایی نمی‌توانند ضامن امنیت کامپیوتر شما باشند. هکرها و سازندگان بدافزارها و ویروس‌ها، انسان‌های بسیار زیرک و هوشیاری هستند. آنها همیشه یک پله جلوتر از نرم‌افزارهای امنیتی حرکت می‌کنند و به خوبی بیشتر ترفندهای کاربردی در امنیت سیستم ‌های مختلف را می‌دانند و از این حفره ها به نفع خود استفاده می‌ کنند.


به همین دلیل باید بدانید چگونه با تهدیدات سایبری و دزدهای امنیت مقابله کنید، پیغام‌های آلوده به تروجان را از بین ببرید و از دزدیده شدن اطلاعات کاربری خود جلوگیری کنید

.

** از پسووردهای قوی استفاده کنید

 

سعی کنید کلمه عبوری که می‌سازید ترکیبی از عدد و حروف و حتی علامت‌ها باشد.

 

**حواستان به URLهای کوتاه شده باشد 

از آنجا که URLهای کوتاه شده هیچ اشاره‌ای به مقصد ندارند، هکرها از این موضوع استفاده می ‌کنند و لینک های ویروسی و بدافزار برای کاربران می ‌فرستند.

 

 

 **هرچند وقت یک بار تنظیمات امنیت ایمیل و شبکه های اجتماعی همچون فیس‌بوکتان را چک کنید

 

به هر تقاضای دوستی جواب مثبت ندهید، کمی به همه چیز مشکوک باشید و اطلاعات مهم و شخصی خود را از صفحه پروفایلتان پاک کنید.

 

** هنگام خرید اینترنتی از معتبر و سالم بودن فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنید

 

 هنگام خرید، شما اطلاعات حساب بانکیتان ر ادر اختیار فروشگاه  موردنظر قرار می ‌دهید، پس کمی تامل و تحقیق در مورد  سیستم امنیتی آنها و کسب اطمینان از فعال بودن آن زمان چندانی از شما نمی ‌گیرد.

 

** به طور محرمانه جست‌وجو کنید

 

نسخه‌های جدید مرورگرهای فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، سافاری و کروم همه گزینه‌ای به نام جست‌وجوی محرمانه دارند. نام این گزینه در مرورگرهای مختلف متفاوت است.

 

** مرورگرتان را آپدیت کنید

 

با آپ‌دیت مرورگر، با خیال راحت‌تر می‌ توانید در صفحات مختلف وب بگردید. به روز بودن آنها نیز شما را در مقابل نسخه‌ های جدیدتر بدافزارها محافظت می ‌کند



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 167
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Spy Emergency v10.0.405.0 - نابود سازی فایل های مخرب اینترنتی

Spy Emergency يك نرم افزار ضد جاسوسي است كه با سرعت بالا تمام تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی، نرم افزارهای تبلیغاتی، نرم افزارهای Homepage hijackers، مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت، ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور رایانه، کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس ها، نرم افزار های شماره گیر خودکار، نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده، تروجان ها، دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها را از كامپيوتر شما حذف مي كند. از آنجایی که هیچ یک از بسته های امنیتی و آنتی ویروس ها نمی توانند به تنهایی امنیت کاملی را برای سیستم های شما به ارمغان آورند داشتن یک نرم افزار مکمل و مفید در کنار این بسته های امنیتی برای هر سیستمی ضروری و لازم می باشد. با استفاده از آن می توانید در مقابل خطرات مختلفی که سیستم شما را در دنیای اینترنت تهدید می کند، کاملا محفوظ باشید اين نرم افزار داراي ديتابيس براي آپديت نرم افزار است كه به شما كمك مي كند تا به راحتي تمام فايلهاي مخرب و آلوده به تروجان ها و ابزارهاي جاسوسي را پيدا كنيد. همچنين اين نرم افزار قادر است تمام حملاتي را كه از طرف سايت هاي آلوده به آي پي شما وارد ميشود را دفع كند و تمام فايلهاي آلوده به تروجان هاي پسورد دزد و يا ابرارهاي جاسوسی و تبليغاتي را به راحتي حذف كند. اين نرم افزار در برابر تمام ابزارهاي جاسوسی و تروجان ها حملات  Hijackers Homepage برنامه هاي مديريت كامپيوتر از راه دور و غيره شما را حفاظت ميكند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Spy Emergency:
- مقاوم در براي تمام برنامه هاي جاسوسي يا اسپاي ورها
- جلوگيري از فرستاده شدن اطلاعات شما به وسيله ي تروجان
- امكان اسكن تمام كوكي ها مخرب
- امكان اسكن حافظه ي سيستم
- شناسایی malware های کشف شده
- امكان جلوگير از ورود ActiveX ها
- امكان اسكن رجيستري
- قابلیت جستجو در حافظه اصلی سیستم
- امكان حذف ساده و راحت فايلهاي مخرب
- امكان شناسايي اسكريپت هاي آلوده
- امكان جلوگيري از ورود تروجان هاي Dailer
- امكان جست و جو براي يافتن Shell ها
- دارای قسمت اصلی کنترل نرم افزار به صورت کاملا گرافیکی
- امكان اسكن دايركتوري سيستم
جستجو در
رجیستری و یافتن نرم افزارها جاسوسی شناخته شده و پاکسازی آن ها
- شناسایی malware های کشف شده
- پشتیابی از عملیات زمان بندی در نرم افزار برای اعمال وظایف مختلف در برنامه
- پشتیبانی از فایل هایی که توسط UPX و ASPack پک شده اند
- امكان اسكن فايلهاي مسنجرهاي AOL , Live Messenger و...
- امكان بلاك كردن فرستاده شدن اطلاعات به ايميل
- حذف تمام اسپاي ورهاي مزاحم
- امكان جلوگيري از فرستاده شدن اطلاعات به وسيله ي تولبار ها
- پشتیبانی از مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox و Opera
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 175
نویسنده : امیر امرائي
دانلود Cordy Sky 13605 - بازی موبایل ماجرایی آسمان کوردی

Cordy Sky یک بازی ماجراجویانه است که ورژن قبلی آن جز 10 بازی برتر سال 2011 شناخته شد. این بازی به سبک پازل طراحی شده و با 8 زبان زنده دنیا پشتیبانی میشود و از گرافیک بالایی برخوردار است و آنچه که تعجب مخاطبان را برانگیخته سه بعدی بودن آن است. شما در نقش کوردی که رباتییست با طراحی منحصربفرد در بازی حضور پیدا میکنید و در ابتدای سفر ماجراجویانه خود را از فضا شروع می کنید تا اینکه برای سوختگیری به یکی از سیاره های متروکه آسمان فرو می آیید در همین حین با روباتی به نام ولت آشنا میشود و باید با کمک او وسایل جدیدی مانند امواج، چرخ دنده ها، فنرهاو... پیدا کنید تا نیروی از دست رفته سیاره را برگردانید. برای پیدا کردن وسایل باید از موانع سخت و صعب العبور به وسیله پریدن، شنا کردن و دویدن عبور کنید تا بتوانید شی های مورد نظر خود را پیدا کنید. این بازی زیبا برای سیستم عامل اندروید طراحی و بر روی اندروید ورژن 2.2 به بالا قابل نصب و اجرا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی موبایل , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 189
نویسنده : امیر امرائي

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، یک هکر 20 ساله آمریکایی بیان کرده است که شماره سریال ضمانت نامه ها هک کردن کامپیوتر ها را آسان می کند.
 
وي تصريح كرد: زمانی که مصرف کننده یک شماره سریال از یک محصول دارد صرفاً این شماره سریال برای تامین خدمات سیستم هایشان است که هکرها می توانند به راحتی از آن سوء استفاده کنند.
 
وی بیان کرد: شماره سریال های موجود در پشت محصولات از یکسری الگوریتم مشخص پیروی می کند به عنوان مثال  شرکت اپل برای ایجاد شماره سریال این گونه عمل می کند که چهار رقم اول بیانگر تسهیلات ساخت است و چهار رقم دوم اطلاعات فردی و چهار رقم آخر نشانگر مدل و رنگ دستگاه است که شرکت های دیگر نیز از همین گونه پیروی می کنند که دستیابی به این سریال ها بسیار راحت است.
 
البته بعضی از شرکت ها نیز هستند که شماره سریال های منحصر به فردی را تولید می کنند که دستیابی به شمار سریال ها توسط هکر ها را تا حدودی پایین می آورد.
وی به شرکت های سازنده دستگاه های رایانه ای پیشنهاد داد که برای ساخت سریال باید محتاط تر عمل کنند که دستیابی اطلاعات این سریال ها را غیرممکن کند./عط



:: موضوعات مرتبط: خبرهای فناوری و ارتباطات , ,
مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 322
بازدید دیروز : 494
بازدید هفته : 2786
بازدید ماه : 2786
بازدید کل : 85993
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com