عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 439
نویسنده : امیر امرائي

It’s time to speed amongst the stars and planets in this one-of-kind racing challenge. Download free full version game and enjoy unlimited play!

Screenshots. Click to enlarge:

Star Racing  Star Racing Screenshot Star Racing Screenshot

Advertising
 توضیحات بازی: این مسیر مسابقه به طور متوسط ​​شما نیست، اما البته مگا شناور است که به نظر می رسد بیشتر شبیه به حلقه های زحل از ایندی 500. این همان چیزی است که مسابقات اتومبیل رانی به نظر می رسد در آینده: تیراندازی ستاره ها، ستاره های دنباله دار قوس، nebulas و گروهی از روروک مخصوص بچه ها نئون ترک لاستیک علامت خود را در پیچش و چرخش مسیر. فقط مطمئن شوید که شما رسیدگی به تمام چرخش پیچ تند ناگهانی. یک حرکت اشتباه و به شما امکان سقوط آزاد از طریق فضا. بازی آسان برای تمام سطوح مهارت است. این فقط یک ماده از گرفتن از نقطه A به نقطه B بدون غوطه وری کردن دور مسابقه. آمیخته شدن گرافیک فوق العاده صوتی و یک ضربان نمره تکنو، مسابقه ستاره به وضوح ایجاد یک چشم انداز آینده. زمانی که شما دانلود و بازی این بازی مسابقه ای رایگان، آن را درست مثل گرفتن یک سفر در ماشین زمان است. بازی این بازی رایگان ساعت امروز و تجربه ذهن خم شدن، سرگرم کننده بین کهکشانی.

System Requirements:

  • - Windows 95/98/XP/ME/Vista/7;
  • - Processor 800 Mhz or better;
  • - RAM: minimum 1024Mb;
  • - DirectX 9.0 or higher;
  • - DirectX compatible sound board;
  • - Easy game removal through the Windows Control Panel. Star Racing Free Game Downloads

    DOWNLOAD



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی موبایل , دانلود بازی , ,
:: برچسب‌ها: Racing ,
تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 478
نویسنده : امیر امرائي

The road is paved with action and excitement in this whirlwind free racing game. Download free full version game and enjoy unlimited play!

Screenshots. Click to enlarge:

City Racing  City Racing Screenshot City Racing Screenshot

Advertising
 بازی توضیحات: پشت چرخ ماشین خود را دریافت و تبدیل به کشیدن در سطح جهانی قهرمان مسابقه. راهنمای و حرکت suped تا سوار خود را از طریق خیابان های متوسط ​​و راه های کثیف از یک metropolis.You ناشناخته خود این شهر! این مال شما است به عنوان شما لطفا. درایو فرست یا خراب ویران کردن تا آنجا که ممکن است. این بازی به شما اجازه می دهد تا انتخاب سبک خود را برای بازی. یکی از چیزهایی است که برای اطمینان: یک ساعت یک عجله است و خیابان ها با مشکلات و موانع پر. رفلکس سریع و غریزه قاتل در اتوبان شلوغ ضروری است. شما پادشاه بلوک و بهترین راننده racecar در شهر هستید. آمار پدال گاز و کلاچ با نگرش پاپ. گیم پلی آسان می سازد آن نوبت تیز، خم، و موانع ناگهانی قدم زدن در پارک. کسب پاداش پول در سفر خود را، بنابراین شما می توانید ارتقاء جدید برای ماشین خود خرید. گرافیک به شدت تلطیف ایجاد یک کلان شهر واقع گرایانه و پراکندگی پر رونق شهری.تلنگر از طریق ایستگاه رادیویی اتومبیل خود را برای موسیقی متن فیلم رانندگی تپش نبض. دانلود این بازی رایگان نسخه کامل و پشت چرخ. این زمان به نژاد است.

System Requirements:

  • - Windows 95/98/XP/ME/Vista/7;
  • - Processor 800 Mhz or better;
  • - RAM: minimum 1024Mb;
  • - DirectX 9.0 or higher;
  • - DirectX compatible sound board;
  • - Easy game removal through the Windows Control Panel. City Racing Free Game Downloads

    DOWNLOAD



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی موبایل , دانلود بازی , ,
:: برچسب‌ها: Racing ,
تاریخ : یک شنبه 30 تير 1392
بازدید : 372
نویسنده : امیر امرائي
2-1191.jpg

محققان دانشکده موسیقی "Reid" دانشگاه ادینبورگ طی پژوهشی دریافتند که آواز خواندن به یک زبان خارجی می‌تواند به‌طور چشمگیری یادگیری صحبت به همان زبان را ارتقا بخشد.

 

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، این تحقیق نشان می‌دهد بزرگسالانی که به عبارات کوتاهی به زبان مجاری گوش داده و سپس آنها را به صورت آواز بازخوانی کرده بودند، در ادای این عبارات نسبت به افرادی که این جملات را بدون آواز می‌گفتند، دو برابر عملکرد بهتری از خود نشان دادند.

 

طی این پژوهش، چندین گروه 20 نفری در پنج آزمون شرکت کردند که گروه آوازی در 4 آزمون، به بهترین نحو عملکرد مناسبی نشان دادند. علاوه بر این، افرادی که زبان مجاری را با آواز ادا می‌کردند در به یادآوری این زبان نیز دقت بیشتری را از خود نشان دادند.

 

در این تحقیق، به این علت زبان مجاری انتخاب شد که برای بسیاری از انگلیسی زبان‌ها، ناآشنا بوده و یادگیری آن نیز به خاطر ساختارها و سیستم آوایی کاملا متفاوت، مشکل است.

 

دکتر "Karen M. Ludke " در رابطه با این پژوهش می‌گوید: "این نتایج، اولین شواهد تجربی تاثیر روش "گوش دادن و آوازخوانی" را بر یادگیری زبان خارجی نشان می‌دهد و اکنون گام بعدی در این پژوهش بررسی نقش ترانه خوانی بر حافظه مردم در به یادآوری هرچه آسانتر عبارات و کلمات خارجی خواهد بود."

 

این پژوهش در مجله " Memory & Cognition" منتشر شده است.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: زبان خارجی , آواز , دانشجویان , خبرگزاری , بهترین , دانشکده , موسیقی , reid , ایران ,
تاریخ : یک شنبه 30 تير 1392
بازدید : 316
نویسنده : امیر امرائي
150-4.jpg

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد تمرینات مغزی به‌صورت مداوم می‌توانند زوال شناختی را کند کرده و از مغز در برابر زوال آن در سنین پیری محافظت کنند.

 

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه‌ مرکزی، این مطالعه که توسط پژوهشگران آمریکایی انجام شد نشان می‌دهد فعالیت‌های ذهنی مانند خواندن کتاب و نوشتن نامه به مغز کمک می‌کند تا همچنان هوشیار بماند.

 

در این مطالعه، بر روی 300 فرد بالای 55 سال آزمایشات مختلفی به‌منظور اندازه‌گیری حافظه و تفکر آنها در یک دوره‌ی شش ساله انجام شد.

 

در این مطالعه، شرکت‌کنندگان به یک پرسشنامه درباره‌ی فعالیت‌هایی مانند خواندن کتاب، نوشتن نامه یا شرکت در فعالیت‌های دیگر مرتبط با تحریک ذهنی در دوران کودکی، جوانی، میانسالی و سالمندی پاسخ دادند.

 

تیم پژوهشی دریافت که افرادی که دارای مغز فعالی بودند، میزان زوال شناختی آنها 15 درصد کمتر از افرادی بود که فعالیت‌های مغزی زیادی نداشتند.

 

دکتر «رابرت ویلسون» سرپرست این تحقیق گفت: تمرینات مغزی در طول زندگی، برای سلامت مغز فرد در سنین پیری اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

این پژوهشگر اضافه کرد: به‌منظور کاهش خطر پیشرفت زوال عقل، مواردی مانند داشتن رژیم غذایی متعادل، ورزش منظم، خواندن و حل جدول می‌تواند مؤثر باشد.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: خواندن , نوشتن , عقل , پژوهشی , مغز , زوال ,
تاریخ : یک شنبه 30 تير 1392
بازدید : 325
نویسنده : امیر امرائي

219-7.JPGمحققان سوئدی موفق به تولید ماده کربنات منیزیم با بزرگترین سطح اندازه‌گیری و قدرت جذب حداکثری آب شده‌اند. 

 

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در علم غیر ممکن وجود ندارد و هیچ چیزی نمی‌تواند سد راه دانشمندان برای دستیابی به موضوعات به ظاهر غیر ممکن علمی شود؛ محققان دانشگاه اوپسالا سوئد با تولید ماده غیر ممکن اپسالیت (Upsalite) این مسئله را ثابت کرده‌اند.

 

اپسالیت در حقیقت ماده کربنات منیزیم است که رکورد توانایی جذب حداکثری آب و سطح اندازه گیری را به نام خود ثبت کرده است.

 

اشکال منظم کربنات منیزیم در طبیعت تولید می شوند، اما ساخت اشکال نامنظم فاقد آب بسیار دشوار است.

 

محققان بخش نانوتکنولوژی و مواد کاربردی دانشگاه اوپسالا به سرپرستی «خوان گومز توره» در تحقیقات خود دریافتند که کربنات منیزیم در طی فرآیندهای کم دما و ساده قابل تولید است.

 

این دستاورد علمی مانند بسیاری از اکتشافات دیگر در اثر یک اشتباه بدست آمد؛ برخی از مواد آزمایش بصورت کاملا تصادفی برای چند روز در محفظه واکنش باقی ماندند و با بررسی مجدد محفظه، محققان یک ژل سفت را مشاهده کردند که با خشک کردن، ماده غیر ممکن تولید شد.

 

در طی یکسال و با انجام آزمایشات مختلف و استفاده از تکنیک های متفاوت، سنتز این ماده غیر ممکن اثبات شد.

 

اصلی ترین ویژگی این کشف، خواص ممتاز ماده غیر ممکن اپسالیت است؛ این ماده دارای بزرگترین سطح اندازه‌گیری شده برای کربنات قلیایی معادل 800 متر مربع در هر گرم است که آن را در طبقه بسیار منحصر بفرد مواد متخلخل جای می دهد.

 

مواد سطح شامل سیلیس، زئولیت‌ها و نانولوله‌های کربنی هستند؛ این ماده همچنین دارای حفره‌های توخالی است که امکان تعامل بهتر با محیط را فراهم می‌کند، بطور مثال اپسالیت قادر به جذب حدکثری آب در رطوبت نسبی کم است.

 

خواص منحصر به فرد ماده غیرممکن، امکان استفاده از آن را در کاربردهای صنعتی مختلف از جمله جمع‌آوری زباله‌های سمی، مواد شیمیایی و نشت نفت فراهم می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
:: برچسب‌ها: دانشمندان , سیلیس , نانولوله‌ , خواص , علمی , دانشگاه اوپسالا ,
تاریخ : سه شنبه 28 آذر 1391
بازدید : 394
نویسنده : امیر امرائي

 بنا به گفته یک مقام روسی، ماهواره روسیه که در فضا از شناسایی خارج و گم شد، می‌تواند سایر ماهواره‌ها و فضاپیماها را تهدید کند.

ماهواره مفقود شده روسیه تهدیدي براي امنینت فضا

به گزارش دریچه خبر، بنا به گفته یک مقام روسی، ماهواره روسیه که در فضا از شناسایی خارج و گم شد، می‌تواند سایر ماهواره‌ها و فضاپیماها را تهدید کند.

یک منبع آگاه در صنعت فضایی روسیه می‌گوید: این ماهواره سنگین که اکسپرس -am4 نامیده می‌شود، 18 آگوست در فضا از کنترل و دسترس خارج و گم شد.

به گزارش شینهوا، دانشمندان صنعت فضایی روسیه در گفت‌وگو با اینترفاکس می‌گویند: این ماهواره برای چندین سال یا چندین دهه بر روی مدار خود خواهد ماند و خطر برخورد با سایر ماهواره‌های موقعیت‌یاب یا ایریدیوم وجود دارد.

دانشمندان بر این عقیده هستند که احتمال برخورد این ماهواره خارج از کنترل با ایستگاه فضایی بین‌المللی وجود ندارد زیرا در یک مدار بالاتر در حال گردش است.

اعضای آژانس فضایی روسیه برای کنترل مجدد این ماهواره امید کمی دارند زیرا باتری‌های این ماهواره در حال اتمام است و پس از تخلیه باتری، تقویت کننده از ماهواره جدا خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: مهندسی هوا فضا , ,
:: برچسب‌ها: ماهواره , مفقود شده , روسیه , امنینت فضا , دانشمندان , صنعت فضایی , ایستگاه فضایی , آژانس فضایی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 آبان 1391
بازدید : 1892
نویسنده : امیر امرائي

 سلام به تمام کاربران عزیز و دارندگان سایت و وبلاگ 

میدانم بیشتر شما نیاز به یه چت روم شخصی دارید خب من هم کوشش کردم تا شما را تا جای رهنمایی کنم که یه چت روم اختصاصی برای وبلاگ و وب سایت خود بسازید که این کار باعث افزایش بازدید سایت شما میشود...
خب دوستان عزیز ما هم یه اموزش تصویری برای شما گذاشتیم....

برای ورود به سایت انیجا کلیک کنید....


http://nightskin.rozup.ir/chatroom/chat-room-7.jpg


------ قدم اول-----

ادرس سایت یا وب خود را در کادر زیر بنویسید 

http://nightskin.rozup.ir/chatroom/chat-roome-1.jpg


------ قدم دوم-----
http://nightskin.rozup.ir/chatroom/chat-room-2.jpg



---- قدم سوم ----

http://nightskin.rozup.ir/chatroom/chat-room-3.jpg
-----
http://nightskin.rozup.ir/chatroom/chat-room-4.jpg

-----
http://nightskin.rozup.ir/chatroom/chat-room-5.jpg

----

----قدم چهارم----

http://nightskin.rozup.ir/chatroom/chat-room-6.jpg
 

 



:: موضوعات مرتبط: کد جاوا , ,
:: برچسب‌ها: ایجاد چت روم انلاین , چت روم انلاین , کد ایجاد چت روم انلاین اختصاصی در وبلاگ , کد ایجاد چت روم ,
تاریخ : دو شنبه 20 شهريور 1391
بازدید : 350
نویسنده : امیر امرائي

 

دانشمندان ژاپنی از بدن موش هایی که شانزده سال منجمد شده بودند،شبیه سازی کردند.................



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: حیوانات منقرض شده , شبیه سازی , دانشمندان ژاپنی , منجمد شده ,
تاریخ : دو شنبه 20 شهريور 1391
بازدید : 421
نویسنده : امیر امرائي

  بیشتر خواب ها ی کسانی که در کودکی فیلم های سیاه و سفید تماشا میکردند به همین رنگ است.................



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: خواب انسان , رنگی , سیاه و سفید , کودکی , خواب انسان رنگی است یا سیاه و سفید ,
تاریخ : دو شنبه 20 شهريور 1391
بازدید : 382
نویسنده : امیر امرائي

سیب و گلابی دارای لوله های هوایی هستند که به آن ها اجازه میدهد نفس بکشند و اگر در این تنفس خللی وارد شود،میوه شروع به خراب شدن میکند...............



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: سیب و گلابی , نفس , آیا میدانید , میوه , دانشگاه کاتولیک , محققان ,
مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 240
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 83447
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com